Астрономи стали свідками гігантського стародавнього злиття галактик

26 квітня 2018 6:39:31

Астрономи стали свідками гігантського стародавнього злиття галактик

Астрономи спостерігали початок гігантського космічного злиття між 14 молодими галактиками зі спалахом зореутворення, що відбувається на величезній відстані від нас.
Це гігантське стародавнє злиття галактик з часом дасть початок однієї з найбільш потужних структур відомої нам частини Всесвіту: скупченню галактик, гравітаційно пов'язаних темною матерією і «пливуть» в море гарячого, іонізованого газу.
За допомогою радиообсерватории Atacama Large Millimeter / submillimeter Array (ALMA) міжнародна команда вчених на чолі з Т.Б. Міллером (TB Miller) відкрила дивно щільно розташовані 14 галактик, які незабаром почнуть об'єднуватися, формуючи ядро ​​того, що в подальшому стане гігантським скупченням галактик.
Ця група тісно пов'язаних гравітацією галактик, відома як протоскопленій SPT2349-56, розташована на відстані приблизно 12,4 мільярда світлових років від нас. Це означає, що світло, що випромінюється галактиками цієї групи, почав рухатися в нашому напрямку в той час, коли вік Всесвіту становив лише 1,4 мільярда років, або приблизно одну десяту від її поточного віку. Індивідуальні галактики протоскопленій SPT2349-56 формують зірки зі швидкістю приблизно в 1000 разів перевищує швидкість формування зірок нашою Галактикою і компактно вміщаються всередині області простору, розмір якої становить не більше приблизно трьох діаметрів Чумацького шляху.
Згідно авторам роботи, історія формування цієї гравітаційно пов'язаної групи галактик викликає ряд питань, наприклад, неясним до сих пір залишається те, як ці галактики могли зблизитися настільки тісно за такий малий період часу - оскільки зазвичай зближення галактик і об'єднання їх в скупчення протікає протягом мільярдів років.
Робота опублікована в журналі Nature.