Як подивитися Відень за 9 годин. маршрут прогулянки

24 лютого 2015 р 19:09 Відень - Австрія Квітень 2011

Передісторія: Передісторія:

До Відня ми з чоловіком їздили на один день з Праги. Купили квитки на поїзд, ще не знаючи про компанію Student Agency, і не уявляли, що скориставшись її послугами можна заощадити 55% на квитках. Вранці о 8:39, ми сіли в поїзд на Головному вокзалі Праги, щоб о 13:22 виявитися на вокзалі Відня.

Зізнаюся, що до цієї поїздки ми не готувалися, рішення відвідати Відень, було прийнято спонтанно. Єдине що я знала, так це те, що з вокзалу потрібно дістатися до Штефанплац (Stephansplatz), так як саме там знаходяться всі основні визначні пам'ятки.

Ну що ж, ось ми і в Відні. Вийшовши з вагона поїзда, ми з чоловіком увійшли в довідковий пункт вокзалу, у службовця запитали, як пройти до найближчої станції метро. Чоловік дав нам безкоштовну карту, на якій вказав найближчу станцію метро і пояснив, як пройти до самого метро. Ми йшли від вокзалу до метро, ​​і я дивилася по сторонам, вид мене розчаровував, навіть відвідала думка, що приїхали ми даремно - настільки сірої, простий і звичайної мені здалася та вулиця. Виявилося, що ми знаходимося поруч зі станцією метро Філадельфіабрюке (Philadelphiabrücke). Купили квитки, сіли у вагон метро доїхали до Вестбанхоф (Westbahnhof), пересіли на помаранчеву гілку і доїхали до Штефанплац (Stephansplatz). Виходимо з підземелля метро, і нашому погляду з'являється красень собор Святого Штефана!

Початок маршруту:

Нам трохи не пощастило, так як в квітні 2011 року, в момент наших відвідин Відня, собор був на реставрації, але все одно він нам дуже сподобався. Думка про те, що ми даремно приїхали, випарувалася з моєї голови!

Подивившись на собор, ми пішли по вулиці Грабенштрассе. Місцеві жителі вважають Грабен найдорожчою вулицею австрійської столиці. На ній встановлено фонтани, а в центрі височіє колона Святої Трійці, поставлена в 1682, яка нагадує про позбавлення Відня від епідемії чуми 1679 року.

Насолодившись красою Грабенштрассе, ми згорнули на вулицю Колмаркт, а по ній вийшли на Міхаельплатц і до воріт Міхаельтор.

Вразила краса фонтану, що зображає сцену з грецьких міфів.

Обійшовши ворота Міхаельтор, відповідно до карти, ми вирішили піти в парк, який називається Фольксгартен.

Посидівши в тіні красивого саду, ми з чоловіком пішли по алеях і взяли курс на Хофбург.

Прогулявшись по цьому красивому комплексу, ми обійшли його по Бургрінг, і вийшли в черговий парк - Бурггартен. У цьому парку стоїть пам'ятник Моцарту. Відстояли чергу, щоб сфотографуватися з великим композитором, і пішли далі.

Ще один пам'ятник у цьому парку, Кайзеру Францу Йозефу.

Вийшовши з парку, побачили пам'ятник Гете.

Перетнули вулицю Опернрінг, виявилися на Роберт Штольц Платц, де стоїть пам'ятник Шиллеру. Згадали Пушкіна: "Під небом Шіллера і Гете».

Пройшли повз Технічного університету, Академії образотворчих мистецтв, і вийшли до пам'ятника Марку Антонію.

У колісниці, запряженій левами, величний і огрядний римлянин розташувався на своєму п'єдесталі.

Наступним об'єктом для відвідин був Рессель парк. У цьому парку місцева молодь каталася на скейтах та роликах, неподалік стояв пам'ятник Рессель, а ми, побачивши попереду шпилі чергового собору, вирушили до них. Це був Костел Святого Карла.

Ми оглянули костел дуже швидко, так як хотілося ще потрапити в Бельведер. Пройшли повз Історичного музею і Французького посольства вийшли на площу з фонтаном. Тут нам довелося зробити зупинку і більш уважно оглянути пам'ятку - позаду фонтану стоїть меморіальний комплекс, написи на двох мовах - російською та німецькою. Це пам'ятник російським солдатам, які віддали свої життя за звільнення Відня від фашистської окупації. Ми зробили фото, зняли відео, вшанували пам'ять наших Героїв та вирушили далі.

Ми зробили фото, зняли відео, вшанували пам'ять наших Героїв та вирушили далі

По дорозі до Бельведеру, ми йшли вздовж високого паркану, який закінчився входом у двір, і ми ще раз оцінили красу і величність віденської архітектури! Фонтани, клумби, статуї ... У всьому грація і педантична чистота, в цьому вся Відень !!! Сам комплекс здався нам схожим на наш Петергоф, тільки Шутеек немає!

Почався дощ, ми почали замерзати, і чоловік запропонував дійти до Штадтпарк і перечекати посилився дощ в кафе. У парку ми сіли в кафе, зігрілися чаєм і з'їли яблучний штрудель. Дощ закінчився, і ми пішли досліджувати парк.

У висновку прогулянки вирішили подивитися на Дунай. Сіли в метро поряд з парком, станція називається Штадтпарк (Stadtpark), доїхали до Шведенплац (Schwedenplatz) і пересіли на червону гілку, по ній доїхали до Пратерштерн (Praterstern). Трохи пройшли від станції метро, ​​і ось ми над Дунаєм.

Посиділи на лавочці, укладаючи враження від прогулянки, подивилися на вогні засинаючою Відня, і в путь. Зворотний поїзд до Праги відходив о 22:34.

Підведемо підсумок:

За 9 годин ми побачили багато красивих пам'яток Відня. За 9 годин ми полюбили це місто. Звичайно, багато що залишилося непізнаним, але ми обов'язково повернемося щоб подивитися те, що не встигли подивитися.

Як дістатися до Відня з Праги:

Не раджу купувати екскурсії і їхати в цей чудовий місто з натовпом туристів, часу на огляд міста в таких поїздках дуже мало.

До Відня дістатися дуже просто:

Автобус: від автовокзалу Флоренц (Florenc) компанія Student Agency здійснює перевезення щодня, час в дорозі близько 4,5 - 5 годин. Автобус приїжджає на автовокзал Штадіон (Stadion), найближча станція метро Штадіон (Stadion).

Поїзд: від Головного вокзалу Праги (Hlavni nadrazi) поїзд приходить на Головний залізничний вокзал - Відень Майдлінг, найближча станція метро Філадельфіабрюке (Philadelphiabrücke). Час в дорозі також 4,5-5 годин.

Квитки на автобус дешевше квитків на поїзд на 50%.

Адреса автовокзалу Флоренц: Pod Výtopnou 13/10, 186 00 Praha 8 До автовокзалу виходить зупинка метро Florenc (гілка В і С), а так само трамвайна зупинка Florenc (трамваї № 8, 24).

Розклад рейсів, інформацію про квитки і знижки можна подивитися на сайті компанії Student Agency https://jizdenky.studentagency.cz/?0

Я є автором матеріалу. Офіційно оголошую про заборону на копіювання, перенесення і використання в особистих інтересах моїх матеріалів. Будь-які порушення будуть вирішуватися в судовому порядку.