Астрономи відкрили шість нових галактик

Фото: hi-news.ru

Група астрономів з Китаю, США та Чилі під керівництвом професора Ван Цзюньсянь з Китайського наукового технологічного університету в місті Хефей (провінція Аньхой) виявила шість невідомих раніше галактик, передає агентство Сіньхуа .

Як повідомляють вчені, галактики утворилися через 800 мільйонів років після Великого вибуху. Також відкриття, згідно астрономам, стало проривом в сфері спостереження галактик епохи реіонізаціі і допоможе закласти основи для вивчення процесів утворення зірок.

Проект LAGER ставить перед собою мету знайти об'єкти, які зможуть допомогти в описі формування зірок і галактик і установці часу початку цих процесів, що, за словами вчених, є складними завданнями, що стоять перед астрофізиками.

Як зазначається, після Великого вибуху Всесвіт поступово охолоджувалася. Через 400 тисяч років після цього, що сповільнилися електрони і протони отримали можливість з'єднуватися один з одним, що стало початком "темних віків" між 380 тисячами і 550 мільйонами років після Великого вибуху. Потім під впливом гравітації стали виникати зірки і галактики, почавши епоху реонізаціі.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram