Автобус Одеса-Бориспіль без попередження змінив маршрут, кинувши пасажирів

Про це кореспонденту Української Служби Інформації розповіли пасажири рейсу 640, який вийшов з Одеси до Борисполя 5 лютого в 21.30.

Почалася поїздка з 15-хвилинної затримки відправлення. З Старосінної площі автобус "Гюнсел" пішов напівпорожній. Через дві години стюард розбудив пасажирів і заявив, що вони їдуть в Миколаїв забирати людей з зламався автобуса "Миколаїв-Київ", так як вони ближче всіх і у них є місця.

Нам запропонували 2 варіанти - або їхати на зустрічному рейсі назад в Одесу і чекати наступний рейс на Бориспіль, або їхати в Миколаїв, а звідти - до Києва. Але при цьому багато пасажирів спізнювалися в аеропорт, - розповідає Микита Лєсков.

Про це кореспонденту   Української Служби Інформації   розповіли пасажири рейсу 640, який вийшов з Одеси до Борисполя 5 лютого в 21

скрін квитка

Микита їхав до Борисполя, щоб сісти на літак в США. Молода людина йде на 7 місяців в рейс, його судно стартує у Флориді. Примха перевізника могла коштувати йому хорошого контракту, і разом з кількома пасажирами, що спізнюються на літаки, Микита вирішив взяти таксі.

На питання, де ми знаходимося, водій не відповідав, було лише відомо, що їдемо в Ульянівку. Ми зрозуміли, що це нинішня Михайлівка в Миколаївській області. Ми замовили таксі до Києва - вартість 4200 грн. Однак ми помітили, що проїжджаємо Криве Озеро, і стало зрозуміло, що ми їдемо в Ульянівку Кіровоградської області. Ми перезаказалі таксі - 2100 грн на чотирьох. А з Києва в аеропорт Борисполя я потім добрався ще за 460 грн, - розповідає Микита.

Ірина теж їхала в цьому автобусі. Послугами "Гюнсела" вона користувалася вдруге і, мабуть в останній.

На наступний день мені передзвонили з "Гюнсела" і повідомили, що можуть мені надати знижку на наступну поїздку або компенсувати квиток. А ось витрати на таксі - майже 700 гривень - мені ніхто не поверне. Ми зібралися писати колективну скаргу на "Гюнсел", як тільки повернемося зі своїх поїздок, - розповіла кореспонденту УСІ Ірина.

Поки Микита Лєсков вночі був на трасі, запізнюючись на рейс, його мама намагалася зв'язатися з "Гюнсел" по гарячій лінії.

Вони відмовлялися з'єднати нас зі старшим зміни або з керівництвом. Оператор сказав, що він може лише нас інформувати, але не несе відповідальності за рішення керівництва компанії. І вирішити питання можна буде вранці, написавши скаргу керівництву компанії, - говорить Ірина Лєскова.

кореспондент УСІ зв'язався з "Гюнсел". Факт події в компанії відмовилися підтвердити без офіційного запиту в юридичний відділ, але відзначили, що "все в компанії робиться з турботою про пасажира".

Коли в нашій компанії якась проблема з автобусом - ми ніколи людей не кидаємо. Ми відправляємо за ними автобус, або намагаємося кудись пересадити, - сказала УСІ начальник з пасажирських перевезень "Гюнсела".

Як повідомляла USIonline.com, р ейсів автобус забув одеситку на Київській трасі