кафе володимира

рина

28 квітня 2011, 12:39

Поїсти в кафе м Володимир.

Не знаю, куди написати. Справа в тому, що скоро у нас планується поїздка в м Володимир і ми б хотіли придбати там автомобільне крісло для дитини і де-небудь з цією дитиною (2,8) перекусити. Щоб було недорого, якісно і смачно (до крісла це теж відноситься). Я дуже прошу мешканок цього міста порадити кафе і подібні заклади (перевірені на власному досвіді), ближче до дитячої лікарні в Добром (крім Глобуса). Заздалегідь всім велике спасибі.

Прогулянка по Володимиру

Живучи в нашому Володимирі, іноді з битовуху забуваємо, в якому історичному місті нам пощастило жити. Гуляти вдається рідко. Але якщо ми вибираємося, то робимо це з великим задоволенням. А прогулянка як би оновлює нас (дорослих). Цього разу гуляла я з синочком удвох. Тому на більшості фото він. До речі, наш шлях лежав на частини описаного мною туристичного шляху в цьому пості Шість оглядових майданчиків Чи могли ви уявити, що можете увійти всередину воріт? У Володимирі в Золотих воротах можна навіть ...

Читати повністю... Читати повністю Стасько

17 березня 2015 року, 14:12

квартира від власника на сонячному березі

Здається подобово двокімнатна квартира (2 спальних місця). Розташовується в елітному комплексі в 300 метрах від моря, на території розташовується басейн, кафе ... ціна від 16 євро на добу в залежності від сезону. звертатися за телефоном + 7-910-321-94-31 Володимир Анатолійович або на пошту [email protected]

У Сербії в честь Путіна відкрили кафе

У сербському місті Нові-Сад 4 серпня відкриється кафе, назване на честь російського президента Володимира Путіна, повідомляє ІТАР-ТАСС з посиланням на телеканал РТС. На вивісці кафе поряд з назвою «Путін» також є портрет глави російської держави. Власник кафе Радівой Мілянич в інтерв'ю місцевому телеканалу РТС заявив, що в Нові-Саді проживає багато людей, які поважають російського лідера, «багато русофілів і людей, які його люблять». За його словами, «немає нічого спірного в назві кафе». Офіційно заклад почне працювати з 4 серпня. Раніше однойменний футбольний ...

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Olga

1 вересня 2017, 18:02

Володимир

2 дні тому з'їздили всією сім'єю в це старовинне місто. Досить швидко пробіглися по самим знаковим місцям, тому як з дітьми багато не встигнеш, виїжджати рано вранці ми не вміємо) почали ми з Золотих воріт, побудованих в 1164 г, це єдині збережені православні ворота в світі

Читати повністю...

Всім привіт! Фотографую дітей, сім'ї, дитячі свята !!!

Добрий день всім! Мене звуть Галя. Я професійний фотограф. Люблю дітей за їх щирі посмішки і емоції. У них стільки справжнього, чесного доброго ... До дітей ставлюся, як до рівних. Моє захоплення фотографією почалося з моїх племінників, і триває досі ... Фотографую в різних жанрах: - Сімейна та дитяча фотозйомка в студії, вдома, на вулиці - хрещення, зйомка вагітних - репортаж днів народжень, дитячих свят в школі, саду, кафе, де завгодно. Крім цього знімаю love-story, весілля, портрети. Фотографую в Іваново ...

На душі гидко. до сліз

Ех, девочкі.Сегодня поїхали всією родиною (без сина, він у мене в таборі) до моєї тітки на "ЮВІЛЕЙ 75 РОКІВ". у Володимир. По дорозі заїхали до доньки на кладовищі. І, що я побачила ..... Люди зовсім совість потерялі.Ні чого святого вже немає .... Викопали з квітника 3 куща троянди (пережили 2зіми), викопали кущ 60см (висота) шикарний, назва не пам'ятаю. Посадила після "ВЕЛИКОДНЯ" .Девочкі Раззорю тоді і купила за 1600р. Дуже хотілося, щоб у дочки цвіли квіти ціле літо. А кущ повинен був вирости до 1,5 метра. Так ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

19 січня 2015 року, 18:43

-50% на Лего (з 19 Січ - 1 февр)

У мережі магазинів ЛЕГО http://mir-kubikov.ru/, з 19 січня по 1 лютого зимова розпродаж конструкторів. Була сьогодні в меге, думала купить в деь Світі так як по спеціалізований магазин Лего я не знала (живу в регіоні). У Дм не було практично нічого в наявність (ну і Слава Богу!). Зайшла в Лего і офігела: скільки там всього і ціни прям приємні (дешево я не бачила ніде!). Я їхала за ляльковим будиночком. У дет ...

Читати повністю...

Вотчина Діда Мороза 2017.

Почну з того, що нам все дуже сподобалося. Вдосталь нагулятися на свіжому повітрі, добре відпочили. Їздили ми з чоловіком і 3 онуками 2,6 г, 4,7 л, 5,4 м З Нижнього Новгорода добиралися на поїзді до Котласа. Розклад у поїзда дуже вдале, виїхали ввечері, о 8 ранку вже були в Котласе. З Котласа замовляли таксі 1200 р до Устюга. Ось група в Контакті https://vk.com/club108744521, зверталися до Володимира (тел. +79210626601). У дні приїзду та від'їзду ми вирішили відвідати музеї в місті, тому ...

наша поїздка в Суздаль-Володимир)

отже, по-порядку. Їздили ми з хором від муз. школи, родіетітелі їздять за бажанням, все це оплачується батьками) Організовує поїздку наш керівник в муз.школе) У нас є вибір-їхати \ не їхати) 1.День перший, неділя 7 ранку, зібралися у муз.школи і поїхали в автобусі)

Читати повністю...

Як моя сестра приїхала надходити і прогулянка по Володимиру!

Моя двоюрідна сестра 27 червня приїхала подавати документи в ВлГУ, але екзаменаційні результати нас підвели і ми в сумнівах, чи є у нас хоч якийсь шанс. Пишу бали, може хто працює в ВлГУ і підкаже ймовірність надходження. Русский - 76 балів Математика баз - отл Математика профіль - 27 балів Суспільствознавство - 55 балів Загальний 158 балів. Подали ми успішно копії документів і з чудовим настроєм поїхали гуляти в гармаш. Нашим гостям дуже сподобалося, вони бігали з фотоапаратом як папараці ...

Читати повністю... Читати повністю Olga

21 лютого 2017, 8:29

Вотчина Діда Мороза 2017.

Читати повністю... Читати повністю Віра

18 квітня 2017, 16:39

Промокодом на 500 рублів при замовленні їжі на сайті Delivery Club

Останнім часом компанія Mail.ru почала активно розкручувати сервіс з доставки їжі з ресторанів і кафе під назвою Delivery Club (Ділівері Клаб). Якщо хто не знає їх сайт delivery-club.ru. В даний час завдяки різноманітним акціям і промокодом замовляти їжу можна з великим знижками, аж до 70%. Причому список міст і ресторанів досить великий, не обмежується Москвою і Санкт-Петербургом. Задіяні багато регіонів і міста Росії. При реєстрації нового клієнта дається тисячі вітальних балів, якими можна оплатити їжу (як правило 2 страви ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

22 листопада 2014 року, 22:44

22.11.2014

Ювілей у свекра! 55 років! Чи не хухри мухри, вирішено святкувати в кафе) 28человек запрошених, дітей мені залишити ні з ким, все там)))) Ми вбралися, дрібні один в гаврюхе))) іншої в метелику, соня в червоній сукні, Артему костюм новий з нагоди купили (дівчатка з володимира, кому цікаво порекомендую містечко !!)) я зачіску робила 2 години, переміряла все магазинні наряди, всі наряди подружки комплекції .... і в результаті .... Митя плакав від гучної музики, тамади і поздоровлень, Саша теж підвивав періодично, і після години цього ниття я поїхала ...

Нарешті ХОРОШІ НОВИНИ

СБУ затримала «народного мера» ГорловкіСлужба безпеки України (СБУ) затримала «народного мера» Горлівки Володимира Колоснюка.Колоснюк був затриманий напередодні і вже доставлений до Києва. Співробітники СБУ затримали його в одному з кафе Бердянська Запорізької області. Йому пред'явлено звинувачення за статтею «створення терористичної організації».

Дійсно, що ж заяви не пишуть?

Звідси «Жертва, як вам не соромно ?!» Приватна історія про те, як держава звертається з жінками, які зазнали насильства 27.05.2015 Теги: насильство, допомога Так, вона відкрила двері сама. Так, за кілька годин перед цим вона познайомилася з насильником в одній з соцмереж. Так, їй не здалося підозрілим, що людина відразу став напрошуватися до неї додому. Так, вона не вважала за це небезпечним, хоча жодного разу не бачила цю людину. «Просто мені було нудно. Хотілося з ким-то поговорити. Я про це і написала ...

Читати повністю... Читати повністю Олена

17 січня 2015 року, 13:06

Невиплата допомоги по догляду за 2-ою дитиною.

Добридень! З червня 2013 роки я офіційно працюю в ТОВ "Пилотаж" располож. за адресою: Москва, ул.Доброслободская, буд.3. на посаді кухаря. З заробітною платою за червень 12000 руб, липень і серпень 16000 руб, за вересень 761.90 руб, посилаючись на довідку 2 ПДФО. З 9 вересня на'ожусь в дікретном відпустці по догляду за дитиною. 11.11.13г у мене народився другий син. Посібник по лікарняним листком Бір з 7 вересня по 27 січня я отримала в розмірі 23924 руб і залишок до кінця місяця 831 ...

Фестиваль рибної кухні «Барабулька» в Феодосії: програма

Фестиваль буде проходити з 12 по 14 червня в Старому місті недалеко від Генуезької фортеці «Кафа» і церкви Дмитра Солунського (вул. Бузку) .12.06. субота - «День Росії» 18-00 - Урочисте відкриття фестіваля.18-30 - Концертна програма за участю танцювального колективу «Жар-птиця»; вокального ансамблю «Чорне море», м Севастополь; шоу барабанщиків «Мадагаскар», м Сімферополь.21-00 - виступ групи «Дюна», м Москва22-00 Святковий салют

Читати повністю... Читати повністю Kitten

27 січня 2013, 12:11

Джірарделлі

Хочете подивитися як вариться шоколад? У міні варіанті? :) Ми сьогодні їздили погуляти .. поїсти морозива, ну і просто провести час на вулиці в гарну погоду) У Сан Франциско є шоколадна фабрика - Ghirardelli, яка робить дуже дуже смачний шоколад. І ще у них є невелике кафе-морозиво, яке стало туристичним місцем - красиво і смачно :) Смачно ми сьогодні поласували :) Морозиво еспресо і мокка у мене :)

Міні-подорож. Козельськ

Ідея відвідування цього міста дозріла у мене давно. Кілька років тому ми були в монастирі Оптина Пустинь, що неподалік від Козельська. І один, який нас переконав поїхати в монастир, дуже тепло відгукувався про місто. У квітні цього року в розмові з подругою знову спливло назва міста, і бажання поїхати туди спалахнуло в мені з новою силою. Звичайно, я спочатку вивчила інформацію про визначні пам'ятки Козельська. Перша згадка про місто було в 1146 році. Як стверджує Вікіпедія, в 1238 році Козельськ сім ...

Болгарія 2016, червень.

Давно збираюся написати, як ми з'їздили в цьому році на море. Скоро вже новий сезон, може, комусь знадобиться? Місце для відпочинку ми шукали тихе і спокійне. Діти маленькі, тому нас цікавили тільки дитячі розваги. У Равде є великий аквапарк і кілька маленьких дитячих майданчиків. Але при бажанні можна з'їздити в Несебер, це дуже близько. Знімали ми апартаменти у Світлани https://www.babyblog.ru/user/lenta/id1877891.

Читати повністю... Читати повністю Надія

19 березня 2014 року, 8:36

Москва вчора :))

тицСвише 110 тисяч осіб зібралися на мітинг-концерт "Ми разом" на Красній площі Москви. Мітинг-концерт проходить в підтримку кримського референдуму і возз'єднання Росії з Кримом і Севастополем. Мітинг-концерт відкрила співачка Валерія своєю піснею "Ми разом" .Москвічі в знак підтримки кримчан вивісили з вікон і на балконах своїх квартир російські триколори в знак солідарності з рішенням жителів Криму і Севастополя повернутися до складу Російської Федерації, зазначає ІТАР-ТАРС. Також російські прапори з'явилися 18 березня 2014 року на флагштоках багатьох підприємств, а також у вікнах кафе і магазінов.По вулицях Москви колесять ...

Читати повністю...

Вові 1,5. Подорожі - наше все !!!

Якщо перший рік життя сина мені і в голову не приходило кудись їхати відпочивати з малюком, бо було не до цього, то на другому році ми вдарилися у всі тяжкі! У травні-червні пару ми з сином тижнів відпочивали в Туреччині, в середині червня 6 днiв каталися з Вовою удвох .....

Читати повністю... Читати повністю Світлана

13 квітня 2017, 9:29

Історичний парк 1 частина

Знову ВДНХ, 57 павільйон. У березні ми були на безкоштовній виставці https://www.babyblog.ru/user/lanaar/1354511. Виставку про Росію 20 століття ми дивилися восени в Манежі https://www.babyblog.ru/user/lanaar/1303287. Зараз же, взявши квиток за бали в активному громадянина собі, а Максиму купили за 300 рублів, пішли знову на експозиції, по одному квитку можна відвідати дві виставки плюс військова буде безкоштовна до 9 травня. Перша виставка, яку відвідали, "Рюриковичі".

Читати повністю... Читати повністю Світлана

5 серпня 2014 року, 14:12

Веселе подвір'я

У неділю з чоловіком і сином відвідали "Веселе подвір'я", невелика ферма, де можна подивитися домашніх тварин, погодувати їх, і купити продукти! Стільки років жили поруч, і не знали про такий чудовому місці!

Читати повністю... Читати повністю Надія

19 березня 2014 року, 8:35

Червона площа-Крим

Мітинг на підтримку КримаСвише 110 тисяч осіб зібралися на мітинг-концерт "Ми разом" на Красній площі Москви. Мітинг-концерт проходить в підтримку кримського референдуму і возз'єднання Росії з Кримом і Севастополем. Мітинг-концерт відкрила співачка Валерія своєю піснею "Ми разом" .Москвічі в знак підтримки кримчан вивісили з вікон і на балконах своїх квартир російські триколори в знак солідарності з рішенням жителів Криму і Севастополя повернутися до складу Російської Федерації, зазначає ІТАР-ТАРС. Також російські прапори з'явилися 18 березня 2014 року на флагштоках багатьох підприємств, а ...

Читати повністю... Читати повністю Оксана

29 лютого 2016, 19:25

Хто куди а ми в Тулу

Спасибі нашому татові, легкому на підйом. О 18.00 він тільки зайшов додому, а в 8 вечора ми вже сперечалися куди їхати. Букінг показував, що в Ярославі, Володимирі місць в готелях немає і тут випадково наткнулися на пропозицію зі знижкою в Велнес готелі в Тулі. Їхати всього нічого-на поїзді 3 години. Тк любов до поїздів у нас безмежна, це було головним условіем- поїзд з верхньою полицею. Засмутило те, що на дитину купувати вже обов'язково потрібно квиток, тк старше 5 років ...

Читати повністю... Читати повністю Олена & Ко

9 серпня 2016, 10:46

Білгород, Прохорівка 3 полі битви. май_2016

отже, я нарешті спромоглася написати про нашу травневої патріот_автопоездке. на цей раз була обрана Курська дуга і безпосередньо Прохорівка, на якій відбулося танкова битва, яке повернуло назад хід Великої Вітчизняної війни. виїхали в ніч як зазвичай. в 7 ранку вже під'їхали до Білгорода. Дороги - на 5 ++ Дуже чисте місто. видно, що його люблять проживають там.

Читати повністю...

трохи безкоштовних заходів ....

Мама на екрані Мама - головна людина не тільки для кожного малюка, але і для багатьох мультиплікаційних героїв. «Сімейний медіа-клуб» Російської державної дитячої бібліотеки в мамин день пропонує хлопцям подивитися дві збірки. В першу включені такі мультфільми, як «Неслухняна мама», «Не буду просити вибачення» і «Мама для мамонтеня». Друга програма запрошує юних відвідувачів бібліотеки подивитися старі добрі діафільми, які любили їх мами. У цій збірці - «Мама для мамонтеня», «Мамин день» і «Що сказала б мама». Покази «Сімейного медіа-клубу» 7 ...

Дійсно, що ж заяви не пишуть?
Звідси «Жертва, як вам не соромно ?
У міні варіанті?
Скоро вже новий сезон, може, комусь знадобиться?