Короповий бомонд на Шардарі «" Вітер мандрів "- журнал про полювання, риболовлю, альпінізмі та туризмі

Євген БЛАЖЕННИЙ
Фестиваль «Шовковий шлях - 2016», організований Алматинському короповим клубом, запам'ятається нам надовго: довгою дорогою і знайомствами з карпятнику ЮКО, і новим для нас водоймою - Шардарінскім водосховищем. Захід пройшов в теплій і дружній обстановці в стилі майстер-класу.

Наш виїзд в ЮКО був спланований за місяць. Нам вже давно хотілося познайомитися з карпятнику Південно-Казахстанської карпового клубу (ЮККК). І ми вирішили зробити перший крок назустріч друзям. Місцем проведення фестивалю було обрано Шардарінское водосховище, з красивими берегами, пляжами, чистою водою. Тут все було в однаково рівних умовах для турніру.
Наш виїзд в ЮКО був спланований за місяць Виїзд запланували о першій годині ночі 18 березня. У підсумку нас виїхало три машини по командам: дві машини з клубу АКК і одна з ФСЛК РК. Одним словом, весь короповий бомонд повинен був бути представлений на березі Шардара.
Дорога була дуже цікавою. Погода нас просто розбурхувала від -3 до +12, був і сніг, і ожеледь, і навіть сонечко в Шимкенті нам підморгнуло. За дев'ять годин, не поспішаючи, ми прибули в місто Шимкент, де нас вже зустріли друзі.
До нас приєдналися ще три машини - представники ЮККК, і всі разом ми вирушили на водосховищі.
По дорозі з Шимкента ми побачили Коксорайское водосховище, яке нас здивувало своїми просторами. Здивувала і річка Сирдар'я, яка була майже сухий! Нам пояснили - так відбувається тому, що набирається Шардарінское водосховище. З великим інтересом ми вдивлялися в простори степів, розглядали канали та річки.
Після приїзду в містечко Шардара нас чекала ще одна команда учасників та Сергій Садіяров, інспектор закріпленого ділянки, де повинен буде проходити фестиваль.
Під час реєстрації було багато питань по регламенту фестивалю «Шовковий шлях - 2016». Цікавило наших друзів буквально все - «від гачка до садка». Але так як всі поспішали на берег, бесіду постаралися закінчити швидше. Краще показувати все на практиці! Так само після жеребкування були вручені на пам'ять мати і коропові мішки всім учасникам
даного фестивалю. Всі були озброєні згідно з регламентом.
Чесно кажучи, я навіть не очікував такої кількості команд, які не злякалися надвигавшегося циклону (похолодання) і самого водосховища, де температура води вже опустилася до 8 градусів. Дякую командам, які прибули вчасно і взяли участь у фестивалі «Шовковий шлях - 2016» з особливими правилами по карпфішінгу!
Вже стемніло, і ми під керівництвом відповідального єгеря Сергія (за його машиною), направили наш караван на берег Шардара. Температура за бортом вже була 8 градусів (циклон до нас рухався по графіку), для нас це було холоднувато. На берег прибуло 12 команд (13-а під'їхала вранці), і незважаючи на темний час доби, все розташувалися строго в своїх секторах. Сектора були розмічені по стандартам Міжнародних правил коропового лову (FIPSed). Згідно з жеребкуванням був складений перелік по секторах (з 1-го по 13-й):

1. «Гульсара» (м Шимкент)
2. ФСЛК (м.Алмати)
3. «Карполов.kz» (м.Алмати)
4. Техаs (п. Жетисай)
5. «Жетисай» (п. Жетисай)
6. Carp mirror (м Шимкент)
7. VG Carper (м Шимкент)
8. ASPAN (м Шимкент)
9. «Алтин Балик» (п. Сариагаш)
10. Fish time (м Шимкент)
11. Carpio.kz (м.Алмати)
12. «+1» (м.Алмати)
13. Golden marlin (м Шимкент).

Під час облаштування (логістики) в секторах було помічено, що багато хто, незважаючи на втому, ставили намети, палили мангали і готувалися зустріти першу ніч, як личить на березі, - біля вогнища з усіма поруч.
Трохи освоївшись, з другого разу з напарником Андрієм і суддею з логістики Віталієм зрозуміли, що ми ще не скоро розставимо все обладнання. Тільки о другій годині ночі все було виставлено і приготовлено, аж до звареної зернової суміші. Настала тиша.
... На світанку на березі було так красиво, що спало на думку: а чи не на Чорноморському ми узбережжі? Штиль і м'який прибій ... Температура за наметом +6 градусів.
Всі 13 команд зібралися і були готові до старту. Головний суддя Віталій Плохотніков і оператори вибрали високе місце для стартового сигналу і о 10:00 був дан «Старт» фестивалю «Шовковий шлях - 2016».
Час пролетів так швидко, що я навіть не встиг на прохання Олега з команди «+1» випробувати на дальність нові коропові бланки CENTURY COMPOSITES.
На березі був представлений весь аспект карпфішінга від логістики до короповій оснастки, крім одного: виведення риби на мат і дбайливого відпускання в рідну стихію.
Протягом 72 годин було показано, як правильно тримати бланк при закиданні на дальню дистанцію, як працювати з маркером, як правильно заміряти глибину і з якою періодичністю подавати годування на певну дистанцію. Правильне кліпсування за допомогою маркерних кілочків, а також ознайомлення з шоклідерамі (плетеними і моно) і правильним вузлом до основної оснащенні.
Під час облаштування (логістики) в секторах було помічено, що багато хто, незважаючи на втому, ставили намети, палили мангали і готувалися зустріти першу ніч, як личить на березі, - біля вогнища з усіма поруч Підбирали правильно вантаж до бланку. Одним словом, ділилися досвідом і знанням як могли. Результати не змусили себе довго чекати, з'явилися перші ознаки далеких, точних закидів, і фестиваль по карпфішінгу повільно перетік в майстер-клас з інтересом, що збільшується присутніх до обладнання і саму техніку роботи з Карповим обладнанням. А риба так і не клювала. Температура вдень доходила до 12 тепла, вода то теплішала, то охолоджувалася. Наш фестиваль по карпфішінгу прямо був спрямований на знайомство і розуміння один одного, який переріс в бурхливий спілкування.
В останню ніч ми з великим багаттям і приємними розмовами зустріли на березі Науриз, розповідаючи все нові і нові пригоди на Шардарі, де зміцнювалися дружба і єдність, а найголовніше - розуміння карпфішінга. Ми просто закохалися в ці місця, і нашою делегацією з Алмати було схвалено повернення туди в червні, на перший турнір ЮККК по карпфішінгу за принципом зловив - відпусти.
... До речі, тут на території Шардарінского району знімалися фільми «Невловимі месники», «Корона Російської імперії», не дивно, що місцеві жителі так чи інакше пов'язані з цим. На березі був представлений міні-музей від зберігача давніх років унікальних предметів з часів зйомок: більярдну кулю, фотографії та інші предмети з кінофільму, а також годинник Армена Джигарханяна, подаровані Сергію Садіярову.
За 10 хв. до фінішу при змотуванні коропових спінінгів, була спіймана воблочка, трохи менше маркера, але більше грузила. У Олександра Качковского був сход біля берега сазанчики на 300 г, що довело - риба тут є! А також підкреслило майстерність команди з ФСЛК, яка може зловити рибу в будь-якому водоймі світу!
Фінішний сигнал пролунав о 10:00, 22 березня. Фестиваль був закінчений, нагородну атрибутику даного фестивалю було вирішено зберегти до червня.
Після урочистої завершальної частини, погрілись біля багаття і зі словами: «В добру путь», попрямували по домівках.
Велике спасибі за підтримку телеканалу TVK, спасибі голові ЮККК Мурату Мамутбекову, всім членам клубу ЮККК, всім любителям коропового лову, єгерю Сергію Садіярову за участь і підготовку в фестивалі «Шовковий шлях - 2016».

На наших навчальних турнірах ви зможете дізнатися майже все про карпфішінге.
Ми пропагуємо сучасний, цивілізований, гуманний метод лову коропа за європейськими стандартами, за принципом зловив - відпусти.
Ми об'єднуємо як любителів, так і початківців спортсменів з ловлі коропа.
Ми організуємо і проводимо змагання, навчальні турніри, майстер-класи, тренування з ловлі коропа як всередині Казахстану, так і за його межами.

Графік турнірів по короповій ловлі на 2016 рік

Перший турнір, «Весняний амур», 15-17 квітня, озеро 17.
Міжнародний турнір «Степовий кубок» ICL, 3-7 травня, озеро 17,
Третій турнір, «Монстр Короп», 3-5 червня, озеро 18,
Четвертий турнір, «Кубок АКК», 1-3 липня, озеро 17
Чемпіонат РК з ловлі коропа, 4-7 серпня, К-28.
Міжнародний комерційний турнір «Флет фідер», 2-4 вересня, озеро 17
П'ятий турнір, Кубок профі АКК, 16-18 вересня, озеро 18
Закриття сезону, 1-2 жовтня.

Дати можуть зрушити в залежності від погодних умов Всю інформацію можна знайти на сайті:
Також з нами можна зв'язатися за телефонами: +7 (727) 273 10 80, +7 705 333 3185, + 7 700 460 1 881.

Фото: Віталій ПЛОХОТНІКОВ

Мітки: Алматинський короповий клуб , Євген Блажен , Карпова ловля , карпфішінг , карпятники