NEWSru.com :: Вчені виявили край Всесвіту і виміряли відстань до нього від Землі (ВІДЕО)

Група під керівництвом Метта Ленерта, співробітника Паризької обсерваторії, за допомогою телескопа VLT (Very Large Telescope) змогли точно визначити в однієї з цих галактик - UDFy-38135539 - червоне зміщення, рівне 8,5549
Об'єкт знаходиться в 13 мільярдах світлових років від Землі
Ми бачимо його таким, яким він був лише через 600 мільйонів років після Великого вибуху

Астрономи з Європейської південної обсерваторії ( ESO ) Виміряли відстань до найдальшої галактики і найвіддаленішого відомого людині об'єкта, який знаходиться більш ніж в 13 мільярдах світлових років від Землі, йдеться в статті, опублікованій в журналі Nature .

Вперше галактика UDFy-38135539 разом з кількома іншими була виявлена ​​космічним телескопом Hubble в січні 2010 року. Вчені розуміли, що відстань до цих об'єктів становить близько 10 мільярдів світлових років, проте точно визначити дистанцію засобами Hubble було не можна. Астрономи спостерігали галактику протягом 16 годин, а потім витратили два місяці на вивчення результатів.

Кожен раз, розглядаючи в телескоп далекі галактики, астрономи отримують можливість заглянути в минуле Всесвіту. UDFy-38135539 дозволяє побачити, яким був Всесвіт в "віці" всього 600 млн років - це лише 4% від теперішнього часу її існування, пояснює британська газета The Daily Mail .

"Вимірювання найдальшої відомої галактики саме по собі вражає, але користь для астрофізики від цього відкриття ще значніше, - стверджує доктор Ніколь Несвадба з Інституту астрофізики космосу в Парижі. - Ми вперше точно знаємо, що дивимося на одну з галактик, розчистити туман, який наповнював молоду всесвіт цілком ".

Група під керівництвом Метта Ленерта, співробітника Паризької обсерваторії, за допомогою телескопа VLT (Very Large Telescope) змогла точно визначити в однієї з цих галактик - UDFy-38135539 - червоне зміщення, тобто зрушення спектра в червону сторону, який залежить від відстані до об'єкта. Її червоне зміщення виявилося рівним 8,5549, передає РІА Новини" .

"За допомогою телескопа VLT ми підтвердили, що галактика, раніше зафіксована Hubble, є самим далеким коли-небудь ідентифікованим об'єктом у Всесвіті", - говорить Ленерт, слова якого наводяться в повідомленні ESO.

Астрофізик Сергій Попов з Астрономічного інституту імені Штернберга заявив в бесіді з агентством, що до сих пір самим далеким відомим об'єктом вважалася гамма-спалах з червоним зміщенням 8,2.

"Це не просто найдальший об'єкт. Завдяки спільній роботі телескопа Hubble (пошук галактик в так званому" надглибокому поле ") і великих телескопів ESO в Чилі (отримання спектрів для підтвердження червоного зсуву) вдалося" забратися "в принципово важливу область. Відкрилася можливість вивчати найперші галактики ще в період їх формування - адже з моменту початку розширення ( "Великого вибуху") до того моменту пройшло всього лише близько 600 мільйонів років ", - сказав Попов.