Риболовля на Десенці | Блог користувача frunz | Рибалка.com - соціальна мережа рибалок і мисливців

На минулих вихідних 5-6 жовтня побував з друзями на Десенці в Очкине.
Інформація, отримана від Петровича додавала оптимізму. Тим більше що хотілося взяти реванш за незовсім вдалу риболовлю місячної давності.
І ось, в ніч з 4 на 5 жовтня, команда з трьох чоловік в особі Серьоги, Андрія і мене висунулися в далеку дорогу. У дружній бесіді, як завжди, час поїздки пройшло майже непомітно. Правда трохи вимотав ділянку бездоріжжя за Шосткою. До бази ми під'їхали в 5,40, трошки перепочили, поснідали і пішли готується до риболовлі, основною метою якої у мене була ловля на спінінг і паралельно попускати гуртки. Власне таку саму мету поставили собі і колеги. Правда Андрюха більше впирався в ловлю на гуртки.
При підготовці до відплиття відбулося пару неприємних казусів, в результаті яких я залишився без відерця, добре що живець залишився живий, а Серьога без плавзасобу. Його човен невідомо з яких причин на борту отримала царапіну.Настроеніе перед відплиттям було не райдужний. Але на допомогу прийшов адміністратор бази Ігор, за що йому респект і вручив мені запасне відерце, а Сергію ключі від свого човна.
Ура, рибалка врятована. В 7,30 ми нарешті то виплили. Андрюха залишився плавати в районі бази, а ми з Сергієм попливли на розвідані минулого риболовлі перспективні місця, які перебували в двох кілометрах нижче за течією. Рівень води в річці через вересневих дощів сильно підвищився, як мінімум на метр. Всі поля з латаття були затоплені.

Ще місяць тому ми насилу пропливали під цим містком.

Ще місяць тому ми насилу пропливали під цим містком

Цього разу перша клювання змусила себе довго чекати. Сплавляючись до наміченого місця на TIOGA 3,9 'від LUCKY JOHN взяв такий красень окунь, довжина коробки для наочності 30см.

Прибувши на місце лову через ось такий прохід,

ми встановили по 5 гуртків і почали джіговать.

ми встановили по 5 гуртків і почали джіговать

У 10,20 у мене перша переворотка,

яка принесла першу щучку закілушку.

яка принесла першу щучку закілушку

Тільки я начепив її на кукан, дивлюся, знову переворотка

і ще одна закілушка сідає на кукан.
Настрій чудовий, плюс до всього прогноз погоди в цей раз не помилився - похмуро, безвітряно і літають павутинки. Схоже бабине літо все таки настало.

Схоже бабине літо все таки настало

Потім до нас підпливали інспектора, поцікавилися звідки ми, чи немає заборонених знарядь лову, чи знаємо ми норми вилову і норми по гуртках. Вислухавши наші відповіді вони віддалилися так само швидко як і з'явилися. Основною їх метою були рибалки на моторних човнах, тому що в тому районі плавати на моторі заборонено. Хоча деяких це не лякало. Отримавши в перший день штраф, вони у другій день випливали як ні в чому не бувало.
В обід вийшли на берег трохи розмити, пообідати і відпочити. Розпалили вогнище, зігріли ноги, які в гумових чоботях підмерзали.
Після обіду попливли шукати нові точки.

Після обіду попливли шукати нові точки

Я майже весь час джіговал на великі силіконові приманки від LUCKY JOHN і Relax. На нових місцях я заробив один сход і один сильний удар, в результаті якого Mr. Greedy 3,9 отримав глибокі порізи. Зате Серьога відзначився, піймавши поспіль 2 щуки. Десь в 15,00 ми вирішили сплавати в один затон, який був нижче за течією метрів на 200. Швидко зібрали гуртки і попливли. На сплаві Серьога бере ще одну щучку.
Разом за невеликий проміжок часу Серьога вже з таким уловом

А я в самому затоні разлавліваю Pontoon 21 ShallowFirstbyA.Shanin в розмірі 100мм. Місце здалося мені ідеальним для цього воблера - килим затоплених латаття в прибережній зоні. І я не помилився, кілька ривків і невелика щучка спокушається на цей воблер.

І я не помилився, кілька ривків і невелика щучка спокушається на цей воблер

Потім ще пару раз за всю риболовлю ставив воблера, повний ігнор. глянувши на годинник, вирішили потихеньку повертатися на базу.
Допливши до місця затримання окуня, вирішую ще раз обловить ту ділянку, тільки вже на полюбилися тутешнім окуням рачки RockCraw, якими запасся після результатів останньої риболовлі на Десенці. І я не помилився, з першого ж закиду я отримую найпотужнішу клювання, моя Лагуна зігнулася в дугу, але сход, печалька. Знову кидаю під берег і стягують на глибину і знову удар, на цей раз жирний матрос сідає на кукан.

Майже кожен закид приносить клювання або сход.
Цим зацікавився Серьога, але у нього не було рачків. Зробивши черговий закид і не вимотали, я почав чіпляти рачка Сергію. Дивлюся краєм ока, а мій спінінг починає вистрибувати з човна, хапаю його і підсікаю. Був дуже здивований, піймавши щуку на постій на їстівного раку, такого ще не було.

Далі я вихопив ще кілька кабанчиків, найбільший з яких затягнув під 600гр. Клювання закінчилися десь через 10-15 хвилин. Видно під берегом стояла зграйка. На цьому риболовлю ми закінчили і поховали до бази. На пляжик зустріли Андрюха, який до нашого повернення встиг і картохи приготувати і вийти спробувати половити місцевого живця.

Вийшли на берег, поспілкувалися з ним, дізналися його результати, які були трохи гірше наших, зробили пару кадрів і попливли все разом на базу.

На базі приготували юшку, повечеряли, поспілкувалися з іншими рибалками, які приїхали з Ямполя та Свеса, послухали рибальські байки в очікуванні головної події вечора - боксу Кличко - Повєткін. Серьога пішов спати першим, все таки водієві треба б і перепочити, з урахуванням того що була далека дорога і такий неординарний і насичений подіями день. Я впав десь близько 23,00, так і не дочекавшись бою. Бій дивився тільки Андрюха, якого вранці ледве розбудили.
Вранці в неділю вирішили порибалити до 11,00, тому що чекала ще далека дорога на Суми. Я вирішив вже не випливати на своєму човні, щоб вона нормально просохла. Сіли удвох з Серьогою в надану Ігорем човен і попливли в район того місця, де прокльовується окунь.
Андрюха виплив трохи пізніше, розкинув свої гуртки вже в іншому місці, в якому клювання було краще, в результаті він зловив щучку, отримав кілька зрізів і потягав велику щуку, але зійшла. Ми ж з Серьогою пробили окуневе місце, на якому я взяв одну щучку на рачка і все.

А Серьога умовив одну на гурток.

А Серьога умовив одну на гурток

Час бігло невблаганно швидко і в 10,30 ми вже пливли назад, періодично джігуя в перспективних місцях. І тут знову Серьогу збагнув нефарт, на черговому зачепі, по необережності була зламана вершинка спінінга. Гарний настрій пропало миттєво. Але далі було ще, підпливши до вчорашніх двох кукані з рибою, одв'язуючи по очердь спочатку свій кукан, потім мій трапилася чергова неприємність. Кукан з трьома щуками Сергія, я замком повісив на цвях в човні, на якому висів садок з двома спійманими сьогодні щуками. Коли брав свій кукан з рибою, не помітив як Серьогін зісковзнув з цвяха і потонув. Це сталося під берегом, глибина метр, корчі латаття, я думав ми дістанемо цей кукан без проблем, але прочесавши все дно, кукана зі щуками так і не обнаружілсі. Настрій Серьоги впало нижче нуля. Як вирішення проблеми, я компенсував йому втрату своїм уловом. Але все одно, осад звичайно залишився неприємний у всіх.
Незважаючи на всі негаразди, це була напевно краща рибалка в Очкине. Особливо радує, що за півтора дня була стабільна рівна погода без дощу і вітру.
На зворотному шляху зупинилися на 15 хвилин назбирати грибів, яких там дуже багато, навіть я був здивований такій кількості, хоча виріс в грибних краях. Дорога назад зайняла менше часу і в 17,00 ми прибули до Сум з рибою, грибами і приємною втомою від відпочинку на риболовлі.
Фото на пам'ять біля воріт бази

І невеликий відеоролик з фрагментами пережитої риболовлі http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aAMgFmheP80

Ось така рибалка! Всім НХНЧ!