Розклад маршруток Гомель - Чернігів: відстань і час у дорозі, прибуття і відправлення, маршрут прямування, ціна квитка

Незважаючи на те, що я досить часто їжджу в Білорусь, через Чернігів їздила всього один раз.

Подивившись розклад автобусів, дізналися, що автобус Київ-Гомель повинен зупинятися в Чернігові близько 12 години дня. Точно час не пам'ятаю, вже більше місяця пройшло.

Автобус зупиняється на автовокзалі, який розміщений біля залізничного вокзалу. Прийшовши вранці і купивши квитки в касі, ми вирушили ще погуляти по місту, благо вокзал знаходиться в декількох хвилинах їзди від центру. Ціна - 80 грн. з людини.

У призначений час ми прийшли на посадку. Автобус приїхав вчасно. Взагалі, завжди намагаюся користуватися при поїздках в Білорусь послугами державних білоруських перевізників. Їх переваги для мене незаперечні:

1. Як правило, вони на міжнародні рейси пускають дуже комфортабельні автобуси.
  2. Працюють правильніше, практично ніколи не спізнюються, поводяться адекватно.
  3. У них не може бути скасований рейс через те, що мало пасажирів або подібне. Вони їдуть завжди, за будь-яких обставин і за будь-яких умовах.
  4. Такі автобуси супроводжуються двома водіями, що для далеких відстаней важливий фактор.

Нас запустили на посадку вчасно, перевірили квитки, записали в список. Всі сіли, приготувалися вже їхати і тут замикається в автобус тітонька, мабуть працівниця чернігівського вокзалу і в хамській формі почала вимагати вийти з автобуса тих пасажирів, які купили квитки через інтернет. Нібито ви не їсте. Я купувала в касі, але навіть я обурилася від такого нахабства. У них у самих в приміщенні вокзалу висить реклама із закликом купувати через інтернет квитки, а тут вони починають висаджувати людей. Нонсенс!

А поруч з нами вантажилися маршрутки приватників. Якщо наш автобус був новим, красивим, комфортабельним, то маршрутки поруч мали дуже жалюгідний вигляд: іржаві, брудні, роздовбані.

Ось ця найкрасивіша була.

Ось ця найкрасивіша була

Через всієї цієї плутанини з квитками наш виїзд затримався більше ніж на пів години.

Дорога була цілком нормальною, але нас ще дуже сильно затримали на митниці. Тому в Гомель ми приїхали із запізненням. Але до водіїв і до перевізника у мене в цьому плані немає претензій.

Назад ми їхали з цим же перевізником з Гомеля, тільки вже в Київ.