Таганрог азовське море

метелик

21 жовтня 2011, 1:04

Автотріп на Азовське море в Таганрог

Нарешті з'явилося годинка написати, про те як ми на автомобілі подорожували в Таганрог з 13 червня по 25 червня 2011 року. Спочатку розповім чому в Таганрог, мій чоловік дуже давно хотів з'їздити в гості до свого кращого друга, який там живе. Дуже довго ми йшли до цієї поїздки, хотіли їхати на "ВЕЛИКИЙ" машині - поміняли нашу KIA RIO на Nissan Pathfinder - УРА, то потім на роботі відпустку не давали спочатку йому, потім мені - не складалося, то вагітна була ...

Читати повністю... Читати повністю Леля

7 квітня 2017, 15:47

Мій улюблений Таганрог !!!

Ось вирішила поділиться трохи красотами нашого улюбленого міста !!! Трошки про Таганрозі! Таганрог став одним з великих торгових, промислових і освітніх центрів півдня Росії. 3 листопада 2011 року місту присвоєно почесне звання «Місто військової слави». У центрі міста збереглися особняки італійських і грецьких купців 18-19 століть, Палац Алфераки - нині краєзнавчий музей палац градоначальника Таганрога Алфераки, особняк Олександра I, Кам'яні сходи, якій понад 180 років, Пушкінська набережна, Старовинні сонячний годинник, пам'ятник засновнику міста Петру I. ..

відпочинок

Феєричним вийшов))) Я вирішила побути туристом у своєму місті, з подивом багато нового відкрила - в місті дві офігенний набережні, красива кам'яні сходи "прощай, целюліт" ... Їздили на таксі на пляж, Поїздка 70 рублів (а тепер згадуємо ціни н .....

перші досягнення

16 червня Мій малюк навчився перевертатися на животик і назад !!! А коли з ним грає тато він заливається сміхом !!! Я найщасливіша)))) 11. серпня Приїхали в Таганрог. Весь день співали пісні)) Навчилися стесняться.20 серпня езделі на Азовське море, Єгору дуже сподобалося, побачивши моря погляд заворожував вдалину і його не можна було відірвати при будь-якому русі Єгор повертався назад на море.7 вересня нам 5 місяців. Ми перший раз сіли)) 11 сентябряНачал вчитися говорити (бу-бу, бо, ло-ло і тп)

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

про відпочинок

дівчинки, привіт !!!! Минулого понеділок, 21 липня ми повернулися в Санкт-Петербург.У чоловіка була відпустка і ми їздили на юг.Езділі ми на машині (як і минулий рік) .Від Пітера до Краснодарського краю, точніше до ст. Голубицька (яка знаходиться на Азовському морі) більше 2000км.Ріточку, батьки чоловіка у нас забрали в санаторій (він перебував за Таганрогом, теж на Азовському морі)

Привіт усім!

Привіт всім! Я мама доньки, якій вже 2годіка і 2 месяца.зовут її Ульяна.Жіву в Ростовській обл.в місті Таганрозі-так би мовити біля моря (тобто затоки Азовського) але так як кажуть навіть по новинах, що в Азовському морі холера -ми не купалися в ньому, а їздимо відпочивати на природу, на річку.

Відпочинок в Ростовській області

Привіт всім! ООООчень потрібен Ваша порада, дівчата! Місяць тому купили путівки і квитки на літак. Збираємося відвезти дочку на Азовське море під Таганрог. Летимо літаком до Ростова-на-Дону. А потім трансфер до пансіонату 150 км. Дуже лякає ситуація в Ростові з приводу менінгіту. Нам летіти ще через місяць, але я щось стала боятися. Стільки діточок там вже хворіють. І кажуть, що передається повітряно-крапельним шляхом. Ще насторожує, що всі ці діти ходили в дитсадок. А ми їдемо в дитячий пансіонат, і ...

Читати повністю... Читати повністю Таня

16 вересня 2016, 14:32

Мрії збуваються!

Отже, сталося !! Ми купили будинок на узбережжі Азовського моря !! Це не просто мрія, це як злітати на місяць)) Ми завжди хотіли будинок, але ніколи не заїкалися про узбережжі, мріяли мовчки)) І ось! Мрію можна вже помацати руками))) Уже розплатилися і підписали де треба)) Готуємо переїзд, замовляємо коневозка для нашої красуні Айюші, замовляємо фуру, ну і ще ціла купа всіляких справ))

Читати повністю...

Відпустка з маленькою дитиною - мій досвід

Щоліта перед новоспеченими матусями постає питання - чи їхати в чергову відпустку зі своїм малюком або почекати ще рік, інший? Я хочу поділитися своїми спостереженнями про подорожі з дитиною до трьох років. Ну, а вже вирішувати - їхати чи ні, вам, дорогі матусі.

Читати повністю... Читати повністю Галина

11 жовтня 2013, 23:35

Як все починалося....))))))

Знайшла вільний час і вирішила написати з чого починалися мої вагітні дні. Поїхали ми з чоловіком в серпні до його родичів у Росію. Заїхали на кілька днів і в Таганрог. Гуляли по набережній біля Азовського моря і там якась та жінка продавала прикраси з натуральних каменів, вирішили подивитися. Мою увагу зупинилося на браслеті з лазуриту, жінка сказала, що полегшує токсикоз у вагітних і сприяє благополучному перебігу вагітності і пологів. Я надихнулася і звичайно ж купила. І зараз це мій талісман! ...

Читати повністю... Читати повністю Світланка

25 березня 2011, 20:01

поїздка січень 2010 ....

ось зустріли Новий рік 2010 і сидимо думаємо, куди б поїхати .... ну і поїхали ...... Москва- Воронеж Таганрог- Ростов на Дону- Армавір- Черкесск- Карачаевск- Кісловодск- Ессентукі- Железноводск- Мінеральні води- Пятігорск- Баксан- гора Ельбрус- Чегем- Нальчік- Аушігер і додому Москва ....... і фотки ......

Читати повністю... Читати повністю Мирка

5 квітня 2016, 11:52

Донецький результат

Всі знають, що таке "Крижаний похід". Треба віддати належне белодельцам і ліберасти - вони профі в пропаганді. Розрекламували себе і свою втечу як подвиг. Колись і я був лібералом - молодість. Це нормально. Заповажав я червоних тоді, коли зрозумів одну річ. Що для білих було подвигом, то для червоних було повсякденністю. Ну це ось вивезти московського хлопчика в ліс на шашлики - ой, весь твіттер засрет героїчним розпалюванням мангала. А для сибірського мужика цей похід буде ... Ну я навіть слово ...

Читати повністю... Читати повністю Мирка

5 квітня 2016, 11:51

Донецький результат

дівчино з Таганрога, підкажіть

привіт всім, ніяк не можу визначитися з місцем відпочинку, хто бував на відпочинку з дитиною в Таганрозі або живе в самому місті або поблизу? розкажіть, чи реально відпочити на азовському морі в районі цього міста ... я планую з Москви на машині їхати (на літаку передумали летіти, у дочки ще роднічек НЕ заріс до кінця, зміна тисків в літаку не на користь піде ...), і фінансово обмежені (проблеми у чоловіка на роботі) і дитині двох років ще немає (на чорне море не ...

Ростовська область (матеріал з Вікіпедії)

Історія Область утворена 13 вересня 1937 роки шляхом виділення з Азово-Чорноморського краю. Райони області були утворені з існуючих на той час округів: Донецького, Донського, Сальського, Північно-Донського, Таганрозького і Шахтинський-Донецького. Першим керівником області (Перший секретар обкому КПРС) був призначений видатний діяч ЧК / ОГПУ / НКВД Е. Г. Євдокимов. Географія На території області протікає одна з найбільших річок Європи - Дон (довжина 1870 км), розташоване Цимлянське водосховище (обсяг 24 млрд м³). Судноплавні основні притоки Дону: річки Сіверський Донець і Манич. Озера займають лише 0,4% ...

Азовське море

Ми в серпні їдемо на Україну, до родичів на весілля, в район Донецька. Поїдемо на машині і після торжества у нас буде ще кілька днів для відпочинку. У яке місто лучьше з'їздити на азовському морі, що б і на машині з Донецька зручно було доїхати, і що б купуватися добре. Ми думаємо або Маріуполь або Таганрог. Що скажете?

ПУЗ подає знаки :)

наш ПУЗ почав даватися взнаки: в перший раз в минуле неділя 12 липня після того як я 1 км в басейні пропливла, мені здалося метушня в пузі - але потім тиждень не повторювалася. А потім виявилося тільки в ці вихідні і то, тільки коли йому некомфортно. Я літала на вихі в Таганрог - провести вихідні разом на море, нехай і Азовському. Реагувало пузо на: потрапляння на пляжі на сонці при 38 градусах в тіні, на те що я занадто ...