У Всесвіті міститься 2 трильйони галактик - новини космосу, астрономії та космонавтики на ASTRONEWS.ru

17 січня 2017 7:56:45

У Всесвіті міститься 2 трильйони галактик

Міжнародна команда астрономів, очолювана Крістофером конселіче (Christopher Conselice), професором астрофізики з Ноттінгемського університету, Англія, виявила, що у Всесвіті міститься не менше двох трильйонів галактик, що приблизно в десять разів більше, ніж вважалося раніше.
Астрономи довгий час намагалися визначити, скільки галактик міститься в спостережуваному Всесвіті, тієї частини космосу, в якій світло, що йде від далеких об'єктів, мав достатньо часу, щоб досягти нашої планети. Протягом останніх 20 років вчені використовували знімки, зроблені за допомогою космічного телескопа НАСА «Хаббл», щоб виробляти оцінки числа галактик, що знаходяться у Всесвіті, згідно з якими в ній міститься приблизно 100-200 мільярдів галактик. Сучасне астрономічне обладнання дозволяє нам вивчати лише 10 відсотків від цього числа галактик, і решта 90 відсотків будуть видні нам після того, як будуть розроблені і введені в експлуатацію більш потужні телескопи.
Команда професора конселіче перетворила знімки, зроблені за допомогою різних телескопів, в тому числі за допомогою космічного телескопа «Хаббл», в тривимірні карти. Це дозволило вченим розрахувати щільність розподілу галактик в елементарному обсязі, а також послідовно скласти між собою всі елементарні обсяги, щоб отримати сумарну картину розподілу галактик у Всесвіті.
Дослідження опубліковане в журналі Astrophysical Journal.