З 2010 року скутера зобов'язані бути зареєстровані

  1. начальник Департаменту ДАІ МВС України

Автомобільні новини З 2010 року скутера зобов'язані бути зареєстровані - Начальник ДАІ України
Мототехніка | Розміщено - 2009-02-12 20:20:36 | Прочитано - 18833 раз (а) Сьогодні начальник Департаменту ДАІ МВС України Сергій Коломієць під час інтернет-конференції на порталі ЛIГАБiзнесIнформ прояснив ситуацію навколо скутерів і мопедів:
Все скутера, незалежно від обсягу, з 1 січня 2010 року підлягають реєстраціїПро. Буде проведена широка роз'яснювальна робота в цьому році, а з наступного року у всіх скутерів буде державний номер. Але більшість з них взагалі не зможуть виїхати на вулицю. Тому що більшість цих скутерів - контрабандні. Водіям скутерів прийдется отримувати і водійське посвідчення, згідно із Законом "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" N586-VI від 24 вересня 2008 року, список водійських категорій був розширений. Зокрема, до вже існуючої категорії "А" додалася і категорія "А1", яка дає право на керування скутером.
Незрозумілим залишився ще поки порядок реєстрації вже експлуатованих скутерів. Найчастіше, вони не мають документів, в кращому випадку довідку з магазина мототехніки або чек нікого СПД. Чи достатньо таких документів, щоб прийти в ДАІ і поставити на облік скутер? Якщо процедура реєстрації буде аналогічна автомобілям і мотоциклам (а так швидше за все і буде), то необхідно крім довідки-рахунки докласти ще копію сертифіката відповідності, виписку з митної декларації і т.д. Цих документів не виявиться у 99,9% всіх власників скутерів вже експлуатованих в Україні. Як тоді бути?
Адже за даними AUTO-Consulting тільки за 2008 рік ринок мототехніки з об'ємом двигуна до 50 см3 (до 2010 року не реєструвалася в ДАІ) обчислювався в сотнях тисяч одиниць. За останні 3 роки ринок скутерів щороку подвоювався, а в окремих сегментах потроюється. Справжній бум продажів припав саме на 2008 рік.
Власникам скутерів прийдется замислитися пошуком документів уже зараз, не чекаючи 2010 року.
Довідка AUTO-Consulting
Розмови про обов'язкову реєстрацію скутерів йшли давно , А в окремих областях її навіть вводили. Та й про видачу водійських посвідчень для скутеристів також давно говорять. Ця ініціатива не нова. У деяких країнах Європи все скутера їздять на "номерах". У Росії і СРСР у свій час видавали номерні знаки навіть на велосипеди, намагаючись таким чином привчати до культури водіння і цю категорію водіїв. Були й своєрідні реєстраційні свідоцтва. Такий порядок протримався аж до 60-х років.

Інтернет-конференція
Сергія Коломійця


начальник Департаменту ДАІ МВС України

Сергій Геннадійович Коломієць народився 3 липня 1959 року в Сумах. Освіта вища. У 1981 році закінчив Київський автомобільно-дорожній інститут за спеціальністю "організація дорожнього руху".

Після закінчення вузу зайняв пост інженера виробничо-технічного відділу інженерно-технічної служби Управління ДАІ УВС Києва. У 1989 р переведений в центральний апарат МВС на посаду старшого інженера відділу організації дорожнього руху Управління ДАІ МВС УРСР. Пізніше обіймав посади начальника відділення, старшого інспектора з особливих доручень і заступника начальника відділу.

У 1998-2000 рр. - начальник управління ДАІ УМВС України в Дніпропетровській області. У 2000-2001 рр. - заступник начальника УДАІ - начальник Науково-дослідного центру з безпеки руху МВС України. У 2001 р Коломієць призначений на посаду першого заступника УДАІ МВС України, а після реорганізації цієї структури - першого заступника Департаменту ДАІ МВС України.

У жовтні 2003 р займав пост начальника головного управління - командувача внутрішніми військами МВС України з громадської безпеки.

З березня 2005 р по січень 2007 р - начальник Департаменту ДАІ МВС України. У грудні 2007 р знову призначений начальником Департаменту ДАІ МВС України.

Хочете поспілкуватися з Коломійця і дізнатися більше про його поглядах на розвиток Департаменту ДАІ в Україні?

Дякую за увагу до цієї тематики, за позитивні оцінки нашої роботи. Я думаю, що ми повернемося ще до цього питання. Задавайте питання, по мірі їх накопичення я буду відповідати. Дякуємо.


питання:
Добрий день!!
Кожен день їжджу на авто і є постійним свідком грубих порушень ПДР працівниками ДАІ (на службових автомобілях).
Цікавить порядок дій при подібних порушеннях.
З повагою, Микола
Черкаси

Миколай
10.02.09 13:36

С.К. Добрий день, шановні учасники Інтернет-конференції.
Є два варіанти є поведінки співробітників ДАІ: перше - якщо вони діють в службових цілях, вони можуть відхилятися від деяких пунктів - порушувати розмітку, знаки окремі. А якщо з особистих питань їдуть і порушують, то про це треба повідомляти на телефон довіри. Ми будемо розбиратися. Сьогодні керівництво ДАІ націлило вищий склад інспекції на виявлення порушень працівників міліції. Добрий день. Парк авто ДАІ осучаснився це здорово, також "радує" наявність камер швидкого фіксування порушення! А ось коли забезпечать кожен екіпаж елементарної електронною апаратурою, для визначення стану водія, алкогольного? Щоб виключити поїздки на експертизу і т.д. і т.п. (іноді так буває, що ти повинен бути в іншому місці в даний момент, а не спілкуватися зі співробітниками ДАІ з приводу і без приводу).

Сергій
10.02.09 13:43

С.К. Я думаю, що це буде протягом першого кварталу, щось почнеться за цей час. Закон передбачає такий огляд. Найближчим часом ми це побачимо, в тому числі і журналістам покажемо. Добридень! Чи є гарантії, що всі виписані штрафи на чиновників дійсно оплачуються !?

Наталя
10.02.09 14:13

С.К. Так, гарантія є. Усі виписані вже штрафи фіксуються в електронній системі, і без оплати вони потім не дозволять пройти техогляд. Інше питання - в некоторрих випадках чиновники показують посвідчення і не завжди оформляють документи. Але якщо все оформлено, то фіксується в системі. Чи не оплатити вже неможливо. На кінцевій зупинці громадського транспорту "вулиця Північна" (вул. Північна, ОБОЛОНЬ), на місці виходу пасажирів з громадського транспорту не встановлено пішохідний перехід і пристрої вимушеного зменшення швидкості (лежачі поліцейські). На даний момент він знаходиться трохи далі на відстані 200 м, яким практично користуються мало людей. Багаторазові звернення до Київської міськадміністрації і інші інстанції не принесли ніякого результату. Відписки кажуть, що перенести пішохідний перехід недоцільно, ДАІ не погоджує.
Як вирішити проблему посилаючись на пункт 4.16 (Б) "Правил дорожнього руху" і реально забезпечити безпеку людей і особливо дітей (школярів) переходять дорогу на даній ділянці. Думаю, що Ви допоможете і вирішити це питання як на зупинці тролейбуса (Райвиконком і Будинок побуту "Оболонь біля ст. Метро" Мінська ". Вірю в ваше реальне сприяння.

Юрій
10.02.09 14:49

С.К. У місці виходу не може бути його, він повинен бути мінімум в 20 метрах від зупинки. Пішохід повинен пройти деяку відстань, яке забезпечує видимість. Але 200 метрів - це багато. Ми собі пометим і доручимо розібратися. Привіт, хотілося, щоб працівники міліції більше звертали увагу не тільки на водіїв як на учасників вуличного руху, а й на пішоходів, які як здалося після підвищення штрафів для водіїв забувають в місцях вуличних переходів про існування червоного світла для пішоходів.

Руслан
10.02.09 14:57

С.К. Передбачена відповідальність пішоходів на порушення. На сьогодні оформляються порушення, притягаються до відповідальності. Але складний механізм покарання. Якщо пішохід не платить - складно виконати покарання. Але ми такі порушення виявляємо, складаємо протоколи. Добридень!
Скажіть, будь ласка, чи може бути виписаний штраф на підставі надісланої за адресою проживання водія фотографії, зробленої візира (підкреслюю, фотографія зроблена, НЕ стаціонарною камерою, які встановлені в Києві)?

Олексій
10.02.09 14:58

С.К. Так звісно. ВІЗИР сертифікований як прилад фіксації порушень. Здраствуйте!
Підкажіть, будь ласка, чув, що в разі ДТП, права забирають у всіх учасників даного ДТП, наскільки це правда?
Якщо це так, то чому повинен страждати не винний учасник, який не порушував ПДР?

Олексій
10.02.09 15:05

С.К. Якщо на місці достовірно встановлена ​​винність і людина не заперечує, то можна не забирати у другого учасника ДТП посвідчення. Але, як правило, ситуації конфлікту, і до рішення суду затримуються посвідчення у обох. Але водії не позбавляються права керувати автомобілем - їм видаються тимчасові талони. Права людей не обмежуються. Добрий день. Чи правда, що талони попереджень повинні скасувати, після того як введуть систему накопичення балів за порушення ПДР?

Ярослав
10.02.09 15:13

С.К. Неправда. Талони просто перетворюються в телефонні картки з автоматичного обліку балів. Талон просто перетвориться в інший вид. Що б не говорили, писали ЗМІ, Ви робите дуже потрібну роботу, особливо в умовах того безпредел, що діється на наших дорогах і вулицях. Побільше рекламуйте свою роботу в хорошому сенсі. Успіхів.

Михайло
10.02.09 15:22

С.К. Дякую за пораду і за оцінку нашої роботи. Добрий день. Мною були помічені по м.Києву машини з приватними номерами, в яких сидять люди в штатському і фотографують проїжджаючі машини на Візир, а саме за ст. Дачна Житомирський напрямок з двох сторін, а також бачив перед с. Капітанівка людини в штатському, який фіксував швидкість в обох напрямках. Невже ДАІ не вистачає вже встановлених камер плюс виїзної патруль, який офіційно чергує в робочий час? Що це свавілля?

Євген
10.02.09 15:56

С.К. Так, на жаль, камер ще не вистачає. Чи не закриті всі аварійно небезпечні місця. Змушені використовувати ВІЗИР як стаціонарних камер. У цьому випадку співробітник ДАІ не приймає участі в процесі, а лише охороняє ВІЗИР і перевозить його з місця на місце, тому машина громадянська. Доброго дня! Чому транспортний податок різний на одну модель автомобіля: ЛТ-35 вантажний (фургон маловантажний) - 15гр. за 100 куб, ЛТ-35 - вантажопасажирський -75гр, ЛТ-35 пасажирський (мікроавтобус, автобус) - 5гр.?

Сергій
10.02.09 15:56

С.К. Транспортний збір визначається законом, не ми ініціатори цього законодавства, ми просто поставлені державою виконавцями. Чому така логіка законодавча - не можу пояснити. Захоплююся Вашими професійними рішеннями, при такому керівнику, безсумнівно, служба буде процвітати і їй буде даровано і повагу, і процвітання і велике майбутнє.
Користуючись, нагодою хочу обговорити з Вами делікатне питання ...
Звільнився з Експертної служби Центрального апарату МВС в 2007 році за власним бажанням (сімейні обставини) зараз на держслужбі, хочу відновитися в Ваш Департамент, наскільки великі мої шанси і що для цього потрібно? Який ваш позитивну відповідь? Дякуємо.

Володимир
10.02.09 15:59

С.К. Для цього потрібно з'явитися до нас (Лук'янівська 62), зверніться прямо до мене. Вивчимо обставини Вашого звільнення. Якщо воно добровільне, позитивні характеристики - не виключено. Зараз вакансії у нас є. Як Ви вважаєте, як впливає випадково забуті вдома права на безпеку руху? Чому такий високий штраф, за забуті документи?


10.02.09 16:58

С.К. Це не забуті документи, це невиконання вимог ПДР. По-друге, це виключає можливість, що у Вашому автомобілі не їде інший. Ми ж не можемо знати, що авто не вкрадено 2 хвилини назад. Тому в ПДР написано, що документи повинні бути з собою. Це впливає на стан кримінальних проявів по відношенню до автомобілів. Скажіть, а чому 95% співробітників ДАІ мають "надлишкову масу тіла", іншими словами кажучи - товсті? Їх годують спецпайки? Або це критерій відбору співробітників в ДАІ?

Василь
10.02.09 17:02

С.К. 95% я не погоджуся. Ми регулярно проводимо стройові огляди, спеціальні заняття. Але в цілому, це специфіка неправильного харчування, пов'язана зі специфікою роботи. Плюс, весь день людина проводить на ногах. Це, скоріше, біда людей. Тому я прошу коректно ставитися до таких людей. При продажу машини з мене взяли 3% Пенсійний Фонд, машину оцінили в 10000 доларів, я заплатив 2310 гривень. Питання, який зв'язок між автомобілем і Пенсійним Фондом, куди йдуть ці гроші, чи будуть вони зараховані мені при виході на пенсію?

ІГОР
10.02.09 17:06

С.К. Ці гроші потрапляють однозначно в фонд, тому що оплачуються на рахунок пенсійного фонду, але, на жаль, не зараховуються власнику авто, а виплачуються тим пенсіонерам, які отримують пенсію сьогодні. Це підтримка людей, які працювали за радянських часів, і наша система не дозволяє їм допомогти сьогодні. Він своєю сплатою допомагає чинним пенсіонерам підтримувати певний рівень життя. Добрий день. Питання щодо дорожніх знаків і розміток на дорогах, хто займається? І яка їх завдання: допомога водіям або для поліпшення матеріального становища співробітників ДАІ?

ВНЛ
10.02.09 17:06

С.К. Покладено завдання і виставляння знаків розмітки на власників доріг. У містах це комунальні служби, на дорогах - укравтодор, автодори. Співробітники ДАІ мають право своїми розпорядженнями підказувати організаціям, де поставити знаки, де зробити розмітку і стежити за станом знаків.
А для чого вони потрібні? Для упорядкування руху та уникнення аварійності. Ви готові визнати наявність фотошопа і підробку фотографій з камер фіксують порушення ПДР? Факти вже є і вони скоро будуть в судах по всій Україні.

вовка
10.02.09 17:27

С.К. Пристрій приладів не дозволяють це робити, і система контролю теж. Хоча, в принципі, вмілі програмісти зламають навіть базу Пентагону. Ну, а якщо є факти з доказами - є порядок оскарження порушень: звернення до вищестоящої організації ДАІ або в суд. Два варіанти. Шановний Сергію Геннадійовичу!
Яку відповідальність сьогодні несе інспектор ДПС за незаконну зупинку водія, незаконний протокол, незаконну постанову про притягнення до адмінвідповідальності?
Скільки разів необхідно інспектору порушити закон, щоб його відсторонили від займаної посади, перевели на посаду не в ДПС?
Чи були такі випадки звільнення або відсторонення від посади працівників ДПС в Києві з часу введення нових штрафів?
Дякуємо.

Валерій
10.02.09 17:29

С.К. Незаконні протоколи підлягають кримінальній відповідальності. Ця кримінальна справа, якщо встановлені такі факти. Закон порушити досить один раз, щоб він взагалі не працював в міліції. Але є порушення закону, а є порушення дисциплінарного статуту - це різні речі. Які конкретні дії робляться для зменшення кількості ДТП, де страждають велосипедисти в м.Києві?

Антон
10.02.09 17:40

С.К. На жаль, ми маємо тільки один засіб - контроль за дотриманням правил дорожнього руху. Паралельно ведеться робота з навчання правил дорожнього руху школярів, студентів. І в меншій мірі ми впливаємо на пристрій велосипедних доріжок. Дороги - власність міської громади, ними керує комунальна служба. Тобто, це питання треба задати швидше коханому меру Києва. Сергій Геннадійович!
Яким чином ДАІ контролює дорожні знаки? Який порядок їх розміщення і особливо зняття?
Навіщо на вул. Борщагівській ШІСТНАДЦЯТЬ знаків обмежують швидкість руху до 40 км / ч. і знак "ремонтні роботи", коли на цій вулиці давно закінчилися і не проводяться ніякі ремонтні роботи? І таких ділянок не тільки в місті Києві, а по всій країні ...
Яким чином і ким ініціюється зняття знака, який втратив свою необхідність?
Чи несе будь - яке посадова особа відповідальність за "незняття" обмежує дорожнього знака?

Валерій
10.02.09 17:44

С.К. Контроль є шляхом комісійних обстежень (комплексні комісії їх проводять в составке дорожніх, комунальних організацій, ДАІ). Проводяться навесні і восени. Там трохи різні завдання. Акти фіксуються підписами членів комісії і у вигляді припису видаються дорожньо-комунальним опрганізаціям.
Є поточний контроль, коли при проїздах по маршрутам патрулювання ДАІ звертає увагу на наявність, справність засобів технічного регулювання. За підсумками даються розпорядження відповідним організаціям.
Відповідальність за відсутність, пошкодження знаків, розмітки і так далі застосовується як до громадян України, які пошкодили, так і до посадових осіб, які не прийняли заходи по встановленню та ремонту засобів. Ув.Сергей, в Європі на трасах стоять таблички про те що ведеться відеофотонаблюденіе, хочу запитати Вас планується у нас на Україні введення таких інформаційних табличок?
З повагою,-
Юрій. Дніпропетровськ

Юрій
10.02.09 17:59

С.К. Обов'язково будут Встановлені Такі табліці, после того, як буде впроваджено в повну об'хеме відеоспостереження в стране. Поки ми НЕ маємо возможности Встановити там, де необходимо. Тому людина винна думати, что Скрізь смороду є. Коли камер буде, як в Европе, Досить - поставімо табличку. Шлях поки люди думають, что камери Скрізь, хоча їх насправді не так много. Шановний Сергію Геннадійовичу!
Чи винен сам або на вимоги водія інспектор ДПС надаті своє посвідчення? Або водій повинен задовольнятіся только жетоном и уснім поданих інспектора?
З огляду на те, що в майбутньому під маскою інспектора захочуть "заробити" деякі несвідомі елементи, чи можна будь - яким чином перевірити чи дійсно є такий інспектор, чи дійсно він на цій ділянці дороги?
І друге. Чи повинен водій зупинятися на вимогу інспектора на ділянці дороги, що знаходиться не в місті в темний час доби?

Сергій
10.02.09 18:05

С.К. Номер жетона відповідає людині, і можна переглянути на телефон довіри - найпростіший і безконфліктний спосіб - і перевірити, чи повинен стояти еітот номер жетона на цьому перехресті. На вимогу водія інспектор зобов'язаний пред'явити посвідчення. Що ж стосується хабарів, то простий вихід не давати хабарів. Нехай складають протоколи про порушення. Я, не водій того питання задаваті не буду. Хотів подякувати ДАІ за Січневий бюджет в 150 млн гривень, так тримати. Вам бажаю здоров`я та всього найкращого.

ВАЛЕРІЙ
10.02.09 20:08

С.К. Наповнення бюджету - НЕ пріорітетна завдання ДАЇ. І треба звернути Рамус, что Жодна копійка НЕ ​​идет ні до МВС, ні до ДАЇ, 50% уходит до бюджету регіону, 50% - на дерджавній бюджет. Як наповнювачі бюджету, Дійсно порушника непогано попрацювалі в січні. Хочу платити штрафи! АЛЕ !!! Тимчасово проживаю в Києві, а штраф поштою надішлють за місцем прописки, де в даний момент ніхто не проживає, тобто дізнатися про нього і оплатити немає ніякої можливості. Що робити? Як отримати його за місцем проживання?

Левін Сергій
10.02.09 21:46

С.К. Якщо він проживає в іншому місті, то може стати на тимчасовий облік. При цьому відомості про місце його проживання будуть внесені в комп'ютер. Якщо ж він не хоче, то один вихід - доручити комусь, хто залишився за місцем прописки, заглядати в поштову скриньку і раз в 25 днів повідомляти йому про штрафи. В іншому випадку штрафи подвоюються. Шановний Сергію Геннадійовичу, де логіка в скасуванні проведення техогляду при МРЕВ, коли загальна кількість автомобілів зросла. Будуть великі черги - що таке 4 СТО на багатомільйонний Київ?

Валерій
10.02.09 22:12

С.К. При МРЕВ ніхто не проводить огляди, тільки при реєстрації авто. А проводяться вони в ДАІ. У більшості ДАІ немає умов - в Києві, на Туполєва була станція діагностики акредитована, які проводила техогляди. Можна поїхати туди. А логіка в тому, що при проходженні техобслуговування на своїй же станції людина має право відразу отримати і довідку для ДАІ, за нею не треба їхати вже. Ця довідка протягом року працює. Ось в цьому логіка.
Коли буде багато акредитованих станцій в Україні, буде набагато простіше. Не треба стояти в чергах, але будуть виходити паралельні довідки для ДАІ. Добрий день.
Питання, чи має право співробітник ДПС патрулювати, виписувати штрафи, зупиняти машини, на автомобілі без блакитних службових номерів?
Якщо можна, то в якій статті і якого закону це написано, якщо немає припиніть свавілля.

Ігор
11.02.09 9:57

С.К. Так має. Обов'язковими атрибутами для зупинки автомобіля є форма, нагрудний знак і наявність необхідних документів - паспорт маршруту, відомість роботи, - які вказують, що він саме там несе службу. Якщо поруч стоїть приватний авто, це не означає, що він не може зупинити авто. Форми контролю бувають як відкриті, так і приховані. Це не є порушенням. До речі, в Німеччині 70% авто не мають розмальовки спеціальної, в основному ховаються, потім зупиняють і карають. Прошу проінформуваті коли буде визначили ПЕРЕЛІК СТО, на якіх власник ТЗ зможу здійсніті перевірку ТЗ, для Подання відповідної довідки в ДАІ, для проходження ТО та Отримання відповідного талону.
Скільки буде коштуваті така перевірка? Стоимость буде фіксовано, чи встановлюватісь підпріємством, Пожалуйста проводити первірку (ТО).
Скільки буде спеціалізованіх СТО для проходження Перевірки ТЗ у Хмельницькій області?

Олег
11.02.09 10:50

С.К. На сегодня акредітовані 228 суб`єктів, Які ма ють право Здійснювати перевірку. Це процес непрерівній, надходження заявок, акредитації. Їх ПЕРЕЛІК є на Офіційному сайті ДАЇ - www.sai.gov.ua. Як і друга, є вказівка ​​відаваті роздруківку щотижнева, в усіх підрозділах ДАЇ. Інформації буде достаточно. Шановний, Сергій Геннадійович! Хотілося б почути Ваші коментарі щодо подальших перспектив власників праворульних машин (з 1993р. Ввезення заборонено), які придбали новий кузов і т.д. для заміни старих. Питання переобладнання, перереєстрації в службах ДАІ і т.п. в установленому порядку як мені здається завжди "ускладнюється" чомусь Вашими службами навмисне, особливо в Одеській обл. Заздалегідь вдячний, прошу вибачення за емоційність, просто сьогодні наскільки важко долати життєві труднощі у всіх сферах, а плюс штучні ...

Євген
11.02.09 10:56

С.К. Це помилковий питання. Заборонено неввезення, а експлуатація взагалі. Як виняток, було роз'яснення, колись, давно завезені машини залишилися. Я думаю, через 18 років незалежності вони майже всі прийшли в негоджность. Ніколи не будуть експлуатуватися вони у нас на дорогах. Єдиний варіант - їх переобладнання на інше розташування керма. Це можливо. Якщо дорога машина, то дешевше замінити всі і зробити її стандартної. На якій підставі співробітники Державтоінспекції спільно з Київтранспарксервіс крадуть автомобілі, при цьому оформляючи ЛИПОВІ протоколи порушення на території Київтранспарксервісу тільки після оплати за НІКИМ не замовлені послуги в розмірі ококло 1000 грн (в залежності від авто)?
Чи відбувається інструктаж співробітників Державтоінспекції про те які повноваження у них є (в ракурсі ст.265-2 КпАП - Тимчасова затримання транспортних ЗАСОБІВ)?
Заздалегідь дякую

Світлана
11.02.09 11:05

С.К. Прийняте рішення міськадміністрації дозволяло здійснювати дії по евакуації під час відсутності законодавчого врегулювання. Зараз вже все врегульовано. Мають право евакуювати співробітники ДАІ за порушення правил дорожнього руху і якщо авто заважає іншим учасникам руху. Ніхто інший, крім ДАІ, не може цим займатися. І прийнято постанову Кабміну про те, що цим може займатися тільки ДАІ в строго регламентованих службах. До речі, при наявності власника суворо забороняється евакуація. А то, що зараз в Києві робиться, коли власник є, а вони ставлять і відвозять - це категорично заборонено. Скоро весна. На дорогах з'являться безліч малолітніх "водіїв" на скутерах. Чи будуть в цьому році вжито заходів для врегулювання і контролю використання "скутерів"?

Олексій
11.02.09 11:36

С.К. Заходи вже прийняті законодавчі. Все скутера, незалежно від обсягу, з 1 січня 2010 року підлягають реєстраціїПро. Буде проведена широка роз'яснювальна робота в цьому році, а з наступного року у всіх скутерів буде державний номер. Але більшість з них взагалі не зможуть виїхати на вулицю. Тому що більшість цих скутерів - контрабандні.
Плюс, буде спеціальна категорія і посвідчення водіїв у таких людей.

інформація ЛIГАБiзнесIнформ


Чи достатньо таких документів, щоб прийти в ДАІ і поставити на облік скутер?
Як тоді бути?
Хочете поспілкуватися з Коломійця і дізнатися більше про його поглядах на розвиток Департаменту ДАІ в Україні?
А ось коли забезпечать кожен екіпаж елементарної електронною апаратурою, для визначення стану водія, алкогольного?
Підкажіть, будь ласка, чув, що в разі ДТП, права забирають у всіх учасників даного ДТП, наскільки це правда?
Якщо це так, то чому повинен страждати не винний учасник, який не порушував ПДР?
Чи правда, що талони попереджень повинні скасувати, після того як введуть систему накопичення балів за порушення ПДР?
Невже ДАІ не вистачає вже встановлених камер плюс виїзної патруль, який офіційно чергує в робочий час?
Що це свавілля?
Навигация сайта
Новости
Реклама
Панель управления
Информация